Kategorija: Kultura, Galerije

Lis 30

Petar Katavić- Preobrazba

U utorak, 30. listopada 2012. u 20 sati u splitskoj Galeriji umjetnina otvara se posljednja izložba u sklopu programa Utorkom u Galeriji - Fast Forward.

Petar Katavić- Preobrazba

Program su koncipirali muzejski savjetnik Božo Majstorović i akademski slikar Vedran Perkov, a realizira se u suradnji Galerije umjetnina, Kolosijeka H6 (vannastavni program Odsjeka za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta u Splitu) i Umjetničke akademije u Splitu. Radi se o nizu jednodnevnih izložaba na kojima svoje radove predstavljaju mladi umjetnici i umjetnice, mahom studenti završnih godina studija na UMAS-u. Kustoske poslove i pomoć pri koncipiranju i realizaciji izložbenog nastupa preuzimaju studenti Odsjeka za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta u Splitu. Prvenstveni cilj je pružiti priliku mladoj generaciji da se neposredno upozna s načinom rada i funkcioniranja muzejsko-galerijskih institucija te da se okuša u kustoskom i kritičkom radu. To je ujedno i poruka da je Galerija umjetnina njihov legitiman i prirodan prostor komunikacije. 

Do sada su svojim umjetničkim i kustoskim radom predstavili: Vilma Reljić & Božo Kesić, Dragoslav Dragičević & Antonija Mihovilović, Luka Mimica & Mirjana Malovan, Lana Stojićević & Lana Beović, Tina Vukasovic & Jelena Pavlinušić, Domagoj Burilovic & Anita Dinielli, Anja Jelaska & Gabrijela Terze, Đani Martinic & Lana Brajkovic i Tamara Bilankov & Mia Raos. 

Na zadnjoj izložbi ciklusa ovaj utorak svoje radove izlaže akademski slikar Petar Katavić, koji je diplomirao 2012.godine na Umjetničkoj Akademiji u Splitu, u klasi profesora Deana Jokanovića Toumina. Svojim kustoskim i kritičkim radom izložbu će popratiti prvostupnica povijesti umjetnosti Ines Nimac. 

Izložba Petra Katavića pod nazivom Preobrazba donosi tri rada većih dimenzija. Riječ je o uljima na platnu nadopunjenim instalacijama koja se u podnožju spajaju sa slikom. Inspiraciju umjetnik pronalazi u djelima engleskih pejzažista 19.stoljeća, Williama Turnera i Johna Constablea, kod kojih je vidljivo stapanje prizora određenih krajolika u jedinstvene slikarske senzacije ili Joana Miroa gdje se uočava sve veća redukcija stvarnosti koja se pojavljuje još samo u isječcima. Na tim temeljima autor propituje tanku granicu između apstraktnog i figurativnog, odnosno u kojem točno trenutku iz figurativnog dolazimo do apstraktnog?

Comments

Tags: petar katavić, preobrazba,